Roditelji Sretna mama 18. studenoga 2013.

'Kćeri su me natjerale da krenem u posao s igračkama'

Sunčana Jozić Lučić
Foto: Nina Djurdjevic/PIXSELL
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Mama dviju djevojčica Sunčana Jozić Lučić na porodiljnom dopustu odlučila je pokrenuti vlastiti biznis s ekskluzivnim dječjim vozilima, a u međuvremenu je postala i suvlasnica dućana s igračkama. Priznaje da joj je to donijelo puno više izazova i obaveza nego što je očekivala i otkriva zašto je ipak zahvalna svojim kćerima

O tome kako su je njezina djeca potaknula da pokrene privatni posao s igračkama i kako ga sada usklađuje s obiteljskim obavezama, razgovarali smo sa Sunčanom Jozić Lučić, 35-godišnjom poduzetnicom, zastupnicom francuskih dječjih autića na pedale Baghera i suvlasnicom zagrebačke trgovine igračkama 'Bebuška&Gugabaga'.

Sunčana je mama dviju djevojčica, četverogodišnje Maše i dvogodišnje Jane, a njihovu obitelj čine još tata, jedna labradorica i jedan mačak. "Svi zajedno uživamo u idiličnom Samoboru, na malom brdašcu s prekrasnim pogledom. Dovoljno blizu, ali i dovoljno daleko od Zagreba", kaže nam Sunčana, po obrazovanju modna dizajnerica i make up artistica, koja je dugo radila kao stilist i make up artist na jednoj našoj komercijalnoj televiziji. Pitali smo je kako je odlučila pokrenuti vlastiti biznis i zašto baš s ekskluzivnim igračkama.

Dječje stvari naručivala preko Interneta

"Posao na televiziji bio je izazovan, dinamičan i pun adrenalina i ne mogu reći da me nije ispunjavao, no s vremena na vrijeme bi se u meni ipak javio onaj mali ambiciozni cvrčak koji je uporno htio dalje. Nakon što sam zatrudnjela prvi put, počela sam ozbiljnije razmišljati o tome što stvarno želim, i kako to ostvariti. 

Sunčana Jozić Lučić | Author: Nina Djurdjevic/PIXSELL Foto: Nina Djurdjevic/PIXSELL

Nakon rođenja bebe, kao i svakoj ženi na porodiljnom, većina društvenog života odvijala mi se na Internetu. Dok beba spava, vi pretražujete razne web shopove u potrazi za nosiljkom, šlapicama, igračkama... U to vrijeme stalno sam se susretala s vrlo oskudnom ponudom kvalitetnih i lijepih dječjih igračaka i opreme u Hrvatskoj te sam uglavnom sve naručivala iz inozemstva želeći svojoj curici osigurati što kvalitetniji i zdraviji razvoj.

Malo pomalo u meni je sazrijevala ideja o pokretanju vlastitog biznisa, no iako me suprug nagovarao i imala sam njegovu apsolutnu podršku, svejedno nisam imala dovoljno hrabrosti za taj korak. Na kraju sam ipak ispala primjer citata 'Kada nešto zaista želiš, tada se i cijeli svemir uroti da to i dobiješ', jer upravo se to dogodilo bez mog svjesnog uplitanja", kaže Sunčana i objašnjava kako su joj se nakon povratka na posao stvari tako odvile da na zatečenu situaciju nije željela pristati, što ju je potaknulo na za nju jedini logičan izbor u tom trenutku.

Ime tvrtke raznježi čak i poreznike 

Postala je zastupnik francuskog branda Baghera koji proizvodi limene retro autiće na pedale za kojima, kaže, polude djeca, ali i odrasli. "Željela sam roditeljima i još više njihovoj djeci učiniti dostupnima kvalitetne i kreativne igračke, i odlučila sam se baš za te autiće jer su imali dašak vremena mog djetinjstva te prekrasan dizajn i kvalitetu", kaže Sunčana.

Svoju je zastupničku tvrtku nazvala 'Gugabaga', jer je tako, otkriva nam, zvučalo prvo suvislo gugutanje njezine djevojčice Maše. "To mi se učinilo zgodnim jer je zvučno, neobično, a opet lako pamtljivo. Najviše me veseli kad vidim onaj djetinji osmijeh na licu inače vrlo ozbiljnih teta na poreznoj ili u banci, nakon što pročitaju ime tvrtke", dodaje.

No Sunčanin poslovni razvoj nije na tome stao. Kroz posao veleprodaje postala je prijateljica s vlasnicom tvrtke 'Bebuška', Martinom Marin, čija je priča oko pokretanja vlastitog posla bila gotovo identična njezinoj. Zajedno su došle do ideje da otvore malu trgovinu s igračkama, čiji će asortiman biti pomno odabran i drugačiji od ostalih.

Sunčana Jozić Lučić | Author: Nina Djurdjevic/PIXSELL Foto: Nina Djurdjevic/PIXSELL

"Danas smo nas dvije ponosne vlasnice malog dječjeg carstva na zagrebačkoj Trešnjevci, dućana 'Bebuška&Gugabaga'. Osim kvalitetnih i isprobanih proizvoda stranih proizvođača, imamo i veliki izbor hand-made proizvoda hrvatskih mama, a uskoro i onih iz vlastite proizvodnje", kaže nam Sunčana.

Prednosti i mane vlastitog posla

Iako je to bio njezin izbor i radi ono što voli, priznaje da život privatne poduzetnice nije lagan kao što većina ljudi zamišlja. 

"Ima tu puno više izazova i obaveza, ne postoji radno vrijeme ni praznici, što svi poduzetnici jako dobro znaju. Često bih voljela da se mogu isključiti i posvetiti svoju punu pažnju nekoj dječjoj priči, no još nisam dosegla tu razinu, mozak poduzetnika uvijek kalkulira. Ipak, neprocjenjiv je osjećaj kada znaš da dan možeš prilagoditi djetetovim potrebama ili željama, i da nikom ne trebaš odgovarati što si odlučio iskoristiti sunčano jesensko prijepodne za šetnju šumom sa svojim patuljcima. A što se usklađivanja posla i obiteljskih obaveza tiče, često mislim da sam hobotnica. Ali mislim da se svi roditelji tako osjećaju", kaže Sunčana i još jednom ističe kako su ju upravo njezina djeca "natjerala" da ostvari svoje želje, a rade to i dalje.

"Sve u svemu, koliko god izazova nosi vlastiti posao, sretna sam da su mi djeca bila poticaj i snaga za takav korak. Stalno se sjetim riječi svoje prijateljice koja mi je na moju ideju o pokretanju posla s dječjim igračkama rekla: 'Ma, to svaka mama na porodiljnom odluči, ali ni jedna ne ostvari'. E, pa ja jesam! A vi mame koje još niste sigurne – samo naprijed! Čovjek žali samo za onim stvarima u životu koje nije učinio, zar ne?", poručila je na kraju suvlasnica dućana 'Bebuška&Gugabaga'.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.